Procedura reklamacji

Bezpieczne zakupy online w sklepie SuperWnetrze.plProcedura Reklamacji Sklepu Internetowego SuperWnetrze.pl

 

W przypadku chętni zgłoszenia reklamacji zakupionego towaru należy:
1. Uzupełnić formularz reklamacji (kliknij tutaj, aby go pobrać)
2. Następnie wysłać go:
- drogą elektroniczną na adres: reklamacje@superwnetrze.pl (o tytule: Reklamacja, nr zamówienia ...)
- lub pocztą na adres: SuperWnetrze.pl ul. Organki 2, 31-990 Kraków
3. Poczekać na e-mailowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, a następnie kierować się instrukcjami udzielanymi przez Konsultanta

Uprzejmie informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem oraz wysłanych bez wcześniejszego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

W przypadku pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z Działem Reklamacji: reklamacje@superwnetrze.pl