Reklamacja
Reklamacja z powodu uszkodzeń w czasie transportu lub wad fabrycznych
Kiedy stosować:
- po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.
- po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne
Przebieg reklamacji:
- Wypełnij prosty formularz reklamacji online, wraz z wybraniem preferowanej formy rozpatrzenia reklamacji:
- wymiana towaru na nowy
- zwrot pieniędzy
- rabat na produkt
- inna propozycja
- Przygotuj przesyłkę do zwrotu
- Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera)
- Oczekuj kontaktu z naszej strony
Wypełnij formularz on line lub napisz e mail na adres: info@superwnetrze.pl
Wady uwidocznione w trakcie użytkowania
Kiedy stosować:
- w trakcie użytkowania towar okazał się wadliwy, popsuł się, nie spełnia swojej funkcji
Przebieg reklamacji:
- Zrób zdjęcia reklamowanego produktu, przedstawiające reklamowaną wadę
- Wypełni prosty formularz reklamacji online
- Oczekuj naszej odpowiedzi na formularz reklamacji
- Przygotuj przesyłkę do zwrotu. Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu*, karty gwarancyjnej (jeżeli była dołączona), kartki z opisem reklamowanej wady oraz danymi adresowymi, pod które wyślemy naprawiony lub nowy produkt
- Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera)
- Oczekuj kontaktu z naszej strony
Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem
Kiedy stosować:
- po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem
- brakuje jednego lub więcej produktów w paczce
Przebieg reklamacji:
- Ze względu na różne przyczyny problemów związanych z niezgodnością zamówienia z zawartością paczki, w celu sprawnego rozwiązania problemu, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem reklamacji
Tel.: 690 501 881
E-mail: info@superwnetrze.pl
Czy muszę za coś płacić?
Nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji! Kurier wysłany po odbiór towaru opłacany jest w całości przez nas. Ponosimy również koszty związane z wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.
Jak mam przygotować paczkę do odbioru?
Reklamowane produkty powinny być przygotowany do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinny być tak zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety, bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem, bądź włożony w kolejny karton.
Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?
Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą**, do 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby, na adres:
Adres do wysyłki: Superwnetrze.pl
ul. Fabryczna 1C lok.3
08-300 Sokołow Podlaski
Warto wiedzieć:
- Każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny i uzależniona od wymagań producenta reklamowanego produktu
- W sytuacji, gdy wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa do zrealizowania, ze względu na wyczerpanie się zapasów magazynowych, zaproponujemy Ci wymianę reklamowanego produktu na inny z oferty sklepu Garneczki.pl lub zwrot należności
- W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru, ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację
* Jeżeli nie posiadasz dokumentu zakupu, zgłoś taką informację na adres info@superwnetrze.pl w odpowiedzi zwrotnej zostanie wysłany wymagany dokument
** Ustawa z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014)