Reklamacja

Reklamacja z powodu uszkodzeń w czasie transportu lub wad fabrycznych

Kiedy stosować:

  • po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.
  • po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne

Przebieg reklamacji:

  1. Wypełnij prosty formularz reklamacji online, wraz z wybraniem preferowanej formy rozpatrzenia reklamacji:
    1. wymiana towaru na nowy
    2. zwrot pieniędzy
    3. rabat na produkt
    4. inna propozycja
  2. Przygotuj przesyłkę do zwrotu
  3. Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera)
  4. Oczekuj kontaktu z naszej strony

Wypełnij formularz on line lub napisz e mail na adres: info@superwnetrze.pl


Wady uwidocznione w trakcie użytkowania

Kiedy stosować:

  • w trakcie użytkowania towar okazał się wadliwy, popsuł się, nie spełnia swojej funkcji

Przebieg reklamacji:

  1. Zrób zdjęcia reklamowanego produktu, przedstawiające reklamowaną wadę
  2. Wypełni prosty formularz reklamacji online
  3. Oczekuj naszej odpowiedzi na formularz reklamacji
  4. Przygotuj przesyłkę do zwrotu. Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu*, karty gwarancyjnej (jeżeli była dołączona), kartki z opisem reklamowanej wady oraz danymi adresowymi, pod które wyślemy naprawiony lub nowy produkt
  5. Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera)
  6. Oczekuj kontaktu z naszej strony

Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem

Kiedy stosować:

  • po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem
  • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce

Przebieg reklamacji:

  1. Ze względu na różne przyczyny problemów związanych z niezgodnością zamówienia z zawartością paczki, w celu sprawnego rozwiązania problemu, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem reklamacji

Tel.: 690 501 881

E-mail: info@superwnetrze.pl


Czy muszę za coś płacić?

Nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji! Kurier wysłany po odbiór towaru opłacany jest w całości przez nas. Ponosimy również koszty związane z wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.


Jak mam przygotować paczkę do odbioru?

Reklamowane produkty powinny być przygotowany do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinny być tak zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety, bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem, bądź włożony w kolejny karton.


Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?

Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą**, do 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby, na adres:
Adres do wysyłki: Superwnetrze.pl
ul. Fabryczna 1C lok.3
08-300 Sokołow Podlaski


Warto wiedzieć:

  • Każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny i uzależniona od wymagań producenta reklamowanego produktu
  • W sytuacji, gdy wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa do zrealizowania, ze względu na wyczerpanie się zapasów magazynowych, zaproponujemy Ci wymianę reklamowanego produktu na inny z oferty sklepu Garneczki.pl lub zwrot należności
  • W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru, ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację

* Jeżeli nie posiadasz dokumentu zakupu, zgłoś taką informację na adres info@superwnetrze.pl w odpowiedzi zwrotnej zostanie wysłany wymagany dokument

** Ustawa z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014)

Pobierz formularz reklamacyjny